راهنمای خرید جواهرات؛ 8 مدل جواهری که هر خانمی به آن‌ احتیاج دارد

همه‌ی خانم‌ها به جواهرات و مشتقات آن نیاز دارند تا بتوانند استایل روزانه‌ی خود را به وسیله‌ی آن کامل کنند. علاوه بر آن، باید بدانید که چه نوع جواهری را با چه نوع استایلی ست کنید تا استایلتان جذاب‌تر و همچنین بیشتر بیانگر شخصیت و وجهه‌ی شما باشد. در کمد لباس هر خانمی حداقل یک دست لباس مشکی پیدا می‌کنید و اگر می‌خواهید در هنگام پوشیدن این رنگ لباس اعتماد به نفس بیشتر و حس بهتری داشته باشید، نیاز است که اول از همه اکسسوری و جواهر درست و مناسب آن استایل را با آن ست کنید. البته لازم به ذکر است که این موضوع در مورد تمامی لباس‌ها صدق می‌کند و فقط مختص به لباس‌ها و استایل مونوکروم (تک رنگ) و یا مشکی نیست! در ادامه سعی داشتیم تا جواهراتی که برای ساختن استایل مورد نظرتان نیاز است را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از این به بعد در خرید آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید و بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفتید را به نحو احسن مدیریت کنید. پس با ادامه‌ی این مقاله و راهنمای خرید جواهرات مورد نیازتان همراه بپوش‌رو باشید.

1- گردنبندهای ضخیم  (Chunky Necklace)

فرض کنید قبل از آن که سر کار بروید سر وقت جا لباسیتان رفته و برای استایل آن روز خود یک بلوز را انتخاب می‌کنید. همچنین برای تکمیل لباستان از یک کتی که ترکیب رنگ مکمل دارد استفاده کرده و آن را به تن می‌کنید. این دو آیتم را انتخاب کردید اما هنوز هم وقتی از آینه به خودتان نگاه می‌کنید، حس می‌کنید آیتمی را از قلم جا انداختید و ترکیب لباستان ناقص است. در این صورت باید به جا جواهراتی خود رجوع کنید و یک گردنبند ضخیم (Chunky Necklace) بردارید تا چارچوب استایل و لباستان را به شکل بی‌نظیری کامل کنید. جالب است که شما توانستید تنها با اضافه کردن یک آیتم، استایل خود را به طور کامل دستخوش تغییر اساسی کنید. البته در این مثال استفاده از گردنبندها قرمز ضخیم و سنگی (red coral) می‌‌تواند ظاهر شما را دو برابر بیشتر خیره کننده کند.

2- گوشواره‌های مد اشکی (Teardrop Earrings)

این نوع گوشواره‌ها معمولا انتخاب بسیار عالی برای تکمیل ظاهر شما می‌باشند زیرا علاوه بر جذابیت و نمایی که به استایل شما می‌دهند، در هنگام استفاده نیز بسیار راحت می‌باشند. گوشواره‌های اشکی برای زمان‌هایی مناسب‌اند که به درخشندگی و توجه بیشتر احتیاج دارید و همچنین به سرعت می‌توانند زیبایی لباس‌هاهی شما را چندین برابر کنند. نکته‌ی جالب در مورد گوشوراه‌های اشکی این سات که به راحتی می‌توانید برای استایل عادی و روزمره و یا حتی ظاهر رسمی و مجالس‌ها از آن‌ استفاده کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از این نوع گوشواره‌ها هم این است که علاوه بر شیک بودن ظاهری در حین استفاده هم به گشو شما فشار و آسیبی وارد نمی‌کنند و می‌توانید برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید. اگر در مورد مدل سنگ یا رنگ گوشواره‌های اشکی شک دارید باید به شما بگوییم که جواهرات سنگ کهربا انتخاب بسیار خوبی برای شما می‌باشند، این نوع سنگ‌ها بسیار خاص و گیرا بوده و با رنگ روشنی که دارند، جلوه‌ی ویژه‌ای را در ظاهر شما ایجاد می‌کنند.

3- حلقه‌های استرلینگ نقره‌ (Sterling Silver Ring)

اگرچه که حلقه انداختن معمولا نمادی از تعهد داشتن می‌باشد، اما باید بدانید که این تنها یک کاربرد از هزاران مدلی است که این نوع جواهرات دارند. این حلقه‌های نقره‌ی استرلینگ با وجود این‌که ممکن است در نگاه اول بسیار کوچک‌تر از این به نظر بیایند که بتوان با آن‌ها تغییری در استایل ایجاد کرد، اما تاثیر به سزایی در ظاهر شما دارند. نکته‌ی مثبت در مورد این حلقه‌ها این است که در سبک‌ها و طراحی‌های مختلف طبق سلیقه‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند.

4- گرنبند مروارید

همانطور که می‌دانید داشتن گردنبند از ملزومات داشتن سبک استایل خااص و متفاوت است و گردنبندهای مرواریدی شما را در این راستا یاری خواهند کرد. تاریخچه‌ی این نوع گردنبندها به یونان باستان برمی‌گردد که همین موضوع خبر از کلاسیک بودن آن‌ها می‌دهد. گردنبندهای مرواریدی نشان از جذابیت و اصالت می‌دهند و نکته‌ی جالب در مورد این جواهرات این است که، اگر شما از مرواریدهای سیاه یا هلویی رنگ استفاده کنید، به شما ظاهری کاملا مدرن خواهد بخشید. به طور کلی داشتن یک ست دستبند و گردنبند مرواریدی برای هر خانمی از ملزومات جعبه‌ی جواهر به شمار می‌آید.

5- دستبند مروارید

همانطورو که در بالا نیز ذکر کردیم، مروارید به شما ظاهری خاص و ویژه می‌بخشد و تقریبا استایل و لباسی نیست که نتوانید با این مدل جواهرات را بپوشید. ترجیحا سعی کنید از مرواریدها اصل و با کیفیت AAAA استفاده کنید، زیرا همانطور که می‌دانید نوع استایل و پوشش شما بیانگر و نشان از شخصیت شما می‌دهد.

6- دستبندهای الگویی شکل

مطمئنا برای شما نیز تا به حال پیش آمده است که دوست داشته باشید مچ دستانتان بیشتر از هرچیز دیگری جلب توجه کنند. در این مواقع پیشنهاد ما به شما دستبندهای النگویی شکل است که در شکل‌ها و مدل‌ها متنوع مناسب با سلیقه و نوع پوشش شما با فلزات مختلف طراحی شده‌اند. ممکن است دوست داشته باشید که چند مدل الگو را با هم بیاندازید. توصیه‌ی ما در این مواقع این است که اگر سایز، شکل و جنس متفاوتی دارند، اصلا نگران نباشید و با اعتماد به نفس هرچه بیشتر، تمامی مدل‌هایی که دوست دارید را باهم بپوشید و بدانید یکی از مهم‌ترین قوانینی دنیای مد این است که از هیچ قانونی پیروی نکنید! با اینکار می‌توانید استایل منحصر و مختص به خودتان را ایجاد کنید.

7- گردنبندهای زنجیر دار (PENDANT)

برخی از لباس‌ها فقط با گردنبندهای چند زنجیره ست می‌شوند، در این مواقع بهتر از حداقل یک دست از این نوع گردنبندها را تهیه کنید. همانطور که می‌دانید این گردنبندها امروزه جزء ترندهای محبوب هستند و نظر بسیاری از افراد را در گروه سنی مختلف به خود جلب کرده‌اند.

 

8- گوشواره‌های حلقه‌ای (HOOP EARRINGS)

در ابتدای مقاله به شما توصیه کردیم که اگر می‌خواهید استایل چشم‌گیری داشته باشید بهتر است از گوشواره‌هاهی اشکی استفاده کنید. در این قسمت شما را با نوع دیگری از گوشوارها آشنا می‌کنیم که استایل بسیار شیک در عین حال مینیمالی را برای شما فراهم می‌آورند. گوشواره‌های حلقه‌ای نه تنها بسیار جذاب و کاربردی هستند بلکه استایل شما را ساده نگه می‌دارند. یکی از نگرانی‌هایی که اکثر افراد در مورد گوشواره‌های حلقه‌ای وجود دارد این است که معمولا سنگین هستند، اما باید بدانید اگر جنس فلز آن‌ها مرغوب باشد این مشکل به هیچ‌وجه برای شما پیش نمی‌آید. به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید این نوع اکسسوری را تهیه کنید بودجه‌ی مناسبی در نظر بگیرید تا گوش‌هاهیتان مورد صدمه واقع نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *