چطور لاغرتر به نظر برسیم؟ 10 ترفند که می‌توانید با آن در لباس‌هایتان لاغرتر به نظر برسید!

10 ترفند که می‌توانید با آن در لباس‌هایتان لاغرتر به نظر برسید!

خانم‌ها با هر وزن و هر استایلی همواره آرزوی آن را دارند که لاغرتر به نظر برسند. فرض کنید شما در ماه آینده به مهمانی و یا تولد دوستانتان دعوت شده باشید. اولین چیزی که به ذهنتان ممکن است خطور کند این است که چگونه تا موعود مقرر کمی وزن کم کنم؟! در پاسخ به این سئوال انواع اقسام شیوه‌های رژیم غذایی وجود دارد که به شما کمک می‌کند در عرض یک ماه یا حتی یک هفته چند کیلوگرم از وزن بدن خود را از دست دهید و برای مهمانی مورد نظر به وزن مطلوب برسید. اما علاوه براین که این شیوه‌ی رژیم گرفتن بسیار طاقت فرسا خواهد بود و یا حتی ممکن است زمان کافی برای انجام نکات آن نداشته باشید، باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که این گونه رژیم‌های سخت و غیراصولی اثرات مخربی را در سلامتی بدن شما در طولانی مدت خواهند گذاشت پس شیوه‌ی درستی برای کاهش وزن نیستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش بسیار راحتی که می‌توانید برای لاغرتر به نظر رسیدن استفاده کنید، آشنا کنیم. این ترفندهای لباس پوشیدن می‌توانند تغییرات بسیار چشمگیری در باریک‌تر نشان دادن هیکل شما داشته باشند. در این مقاله ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید تنها با رعایت چند نکته در انتخاب لباس‌هایتان، همواره لاغرتر به نظر برسید! پس در ادامه با این ترفندهای شگفت‌انگیز با ما همراه شوید.

1- از لباسهای زنگ تیره در کمد لباس‌هایتان استفاده کنید

این مورد یکی از حقه‌ها و ترفندهای قدیمی است که اکثر افراد برای لاغرتر به نظر رسیدن از آن استفاده می‌کنند. لباس‌های تیره و تک رنگ باعث می‌شوند تا با توزیع مناسب نور، خطای دید ظاهر لاغرتر برای افراد به وجود بیاید. البته در هنگام انتخاب این نوع رنگ‌ها می‌توانید کمی رنگ نیز به ترکیب لباس خود استفاده کنید.

2- لباس‌های یقه هفت شما را لاغرتر نشان می‌دهد

این مدل لباس‌ها علاوه بر این‌که بسیار جذاب و خص هستند، شما را لاغرتر نیز می‌کنند. علاوه بر این با جذابیتی که در نشان دادن خطوط گردن شما ایجاد می‌کند، باعث می‌شود که نگاه‌‌ها به سمت شما خیره شود، پس چه انتخابی بهتر از این؟ لاغر و جذاب! لباس‌های یقه هفت به ویژه برای افرادی که دارای فرم هیکل سیبی شکل می‌باشند، انتخاب درستی است. این مدل لباس‌ها باعث می‌شوند تا استخوان‌های ترقوه‌ی شما نمای بیشتری داشته باشند و در واقع با این عمل نگاه‌ها از سایر نقاط پرتر بدن شما گرفته شود. به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک دست از مدل لباس‌های یقه هفت در جالباسیتان برای مجالس خاص و مجلل خود تهیه نمایید.

3- گن با کیفتی که اندام شما را خوش‌تراش‌تر نشان دهد را فراموش نکنید.

اکثر افراد فکر می‌کنند که فقط افراد چاق از گن‌های موجود در بازار، برای پوشاندن قسمت‌ها پرتر بدن خود استفاده می‌کنند اما این باور اصلا درست نیست. در واقع افرادی که دارای هیکل متناسبی نیز هستند از این نوع گن‌ها برای خوش‌تراش نشان دادن خود استفاده می‌کنند. این مدل لباس‌ها در دهه‌ی 20 برای اولین بار وارد صنعت مد شدند و در طول زمان با پیشرفت این صنعت، شکل و مدل‌های جدیدتری به خود گرفتند. نوع‌های مرغوب و با کیفیت آن‌ها بسیار راحت هستند و بدون این‌که باعث اذیت شما شوند، فرم دلخواه را برایتان به ارمغان می‌آورند. اما نکته‌ای که باید حتما در مورد آن‌ها رعایت کنید این است که به گونه‌ای این گن‌ها را به تن کنید که از روی لباس مشخص نباشند. گن‌ها در واقع یکی از بهترین راه‌ها برای باریک‌تر نشان دادن شما هستند، که تا حد زیادی هم نواحی پر بدن شما را مورد پوشش قرار می‌دهند به هیچ‌وجه آن‌ها را از قلم نیاندازید.

4- لباس‌هایی که دارای الگوی شلوغ‌تر هستند را از کمد لباس خود حذف نکنید.

پارچه‌هایی با طرح خطوط عمودی، الگوهای گل دار، تصاویر فانتزی و هندسی را از قلم نیاندازید. این طرح‌های پیشنهادی، از بهترین الگوهایی هستند که تقریبا با هر سبک لباسی قابل ست  کردن و پوشیدن می‌باشند. نکته‌ی جالب نیز در مورد آن‌ها این است که می‌توانند به راحتی شما را باریک‌تر و خوش ‌فرم‌تر نشان دهند. این الگوها، با داشتن طراحی خاص در واقع یک خطای دید بصری تشکیل می‌دهند که باعث می‌شوند کمی لاغرتر به نظر بیایید. اما به خاطر داشته باشید که در انتخاب این الگو باید نهایت دقت را به خرج دهید زیرا انتخاب طرح‌های نادرست و نامناسب می‌تواند شما را حتی پرتر نیز نشان دهد! طرح‌های ظریف باعث می‌شوند تا حالت سه بعدی سایه‌ی اندام شما کاهش پیدا کند که در نتیجه‌ی آن خطای دید لاغری در هیکل شما از دید مخاطب به وجود می‌آید.

5- پوشیدن دامن‌های کوتاه را فراموش نکنید

این نوع دامن‌ها باعث می‌شود تا پاهای شما کشیده‌تر به نظر بیایند. خطای دیدی که دامن‌های کوتاه ایجاد می‌کند علاوه بر لاغری، باعث خوش‌فرمتر دیده شدن ساق پاهایتان می‌شود. البته بهتر است در مورد رنگ این دامن‌ها بیشتر از طیف تیره استفاده کنید زیرا رنگ‌های پاستیلی باعث می‌شوند تا لگن شما پهن‌تر به نظر بیاید!

 

6- به لباس‌هایتان اکسسوری کمربند را اضافه کنید

کمبرندها از همان ابتدا برای این‌که ظاهری جذاب به کمر شما بدهند، طراحی و تولید شدند. اگر شما درشت اندام و دارای کمری پهن هستید، بستن کمربندهای بزرگ تنها باعث می‌شود تا عریض‌تر به نظر بیایید اما کمربندهای باریک باعث می‌شوند تا ناحیه‌ی کمر شما ظرافت زیبایی به خود بگیرد و همچنین در لاغرتر نشان دادن اندام شما نیز تاثیر می‌گذارد. در انتخاب کمربند موردعلاقه با لباستان به هیچ‌وجه محدودیت رنگی نخواهید داشت و به راحتی هر رنگی که مورد نظرتان است می‌توانید با لباس خود ست کنید زیرا تاثیری در لاغرتر یا پرتر نشان دادن شما نخواهد داشت.

7- در هنگام پوشیدن کت و پالتو سعی کنید از شلوار جین‌های جذب یا راسته استفاده کنید

لباس‌های زمستانی نظیر کت و پالتو باعث می‌شوند تا هیکل ما درشت‌تر به نظر بیایند زیرا اکثرا، به ویژه مدل‌های جدید، اورسایز و بزرگ هستند و ست کردن آن‌ها با شلوارهای جین راسته و یا جذب باعث می‌شود تا بین کت اورسایز و جین جذب شما هماهنگی ایجاد شود و اندام شما متناسب‌تر به نظر بیاید.

8- شلوارهای فاق بلند؛ آیتم بسیار جذاب کمد لباس شما

شلوارهایی که دارای فاق بلند هستند و ترجیحا در قسمت کمرشان دکمه به کار رفته است، باعث ایجاد خطای دید و لاغرتر نشان دادن افراد می‌شوند. یم جفت شلوار فاق بلند از آن دسته از لباس‌هایی است که باید حتما در جالباسیتان داشته باشید زیرا علاوه بر این‌که کمر شما را باریک‌تر نشان می‌دهند، شکم شما را نیز کاملا صاف می‌کند. شما به راحتی این مدل شلوارها را می‌توانید با بلوزهای کوتاه یا تاپ ست کردده و استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید.

 

9- کفش‌های پاشنه بلند و نوک تیز؛ یکی دیگر از آیتم‌های جذاب برای باریک‌تر شدن

این نوع کفش‌ها کاربردهای زیادی در استایل شما خواهند داشت. با پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و کشیده‌تر شدن پاهایتان، به همان نسبت بدن شما باریک‌تر به نظر می‌آید. چه چیزی بهتر ازین که آیتم پرطرفداری مانند کفش‌ پاشنه بلند علاوه بر این‌که شمارا جذاب‌تر و قد بلندتر نشان می‌دهد باعث می‌شود تا ظریف‌تر دیده شوید!

10- سعی کنید رنگ کفش‌هایتان را مطابق با رنگ شلوارتان ست کنید

آخرین ترفندی که در این لیست برای شما در نظر گرفته‌ایم ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما در صورت رعایت تفاوت عمده‌ی آن را مشاهده خواهید کرد. برای مثال به شما توصیه می‌کنیم هنگامی که در یک روز سرد پاییز قصد داشتید از شلوارهای لگ استفاده کنید، رنگی را بیشتر مد نظر قرار دهید که به رنگ کفش شما نزدیک باشد. لگ مشکی به همراه کفش پاشنه بلند مشکی به شما ترکیب فوق‌العاده‌ای داده و به طرز شگفت‌انگیزی شما را باریک‌تر از نشان خواهد داد. این ترفند جادویی را به هیچ‌وجه از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *