راهنمای انتخاب بهترین مدل کفش اسپرت

راهنمای انتخاب بهترین مدل کفش اسپرت

یک جفت کفش ورزشی مناسب همان چیزی است که هر فرد باید در کمد خود داشته باشد. پوشیدن کفش اسکیت در پارک معقول تر از یک کت و شلوار رسمی است. بنابراین استفاده از یک کفش اسپرت می تواند برای یک تفریح لذت بخش مناسب باشد.

کفش های Converse از تقریبا یک صد سال گذشته در بازار تولید شده اند و به عنوان یک کفش تقریبا اسپرت با اغلب تیپ های بلوز و شلوار ترکیب می شوند. کفش های Converse با نام آل استار نیز شناخته می شوند و استفاده از آن با یک تی شرت سیاه یا سفید و یا یک شلوار جین افراد را جذاب تر خواهد کرد.

تاریخچه کفش Converse به عنوان بهترین مدل کفش

Converse یا کفش آل استار همانطور که در ابتدا بیان شد بیش از صد سال عمر دارد. این نوع کفش در اوایل سال 1908 تولید آن آغاز گردید و تنها طی مدت زمان کوتاهی پس از آن، این کفش از یک کالج به کفش ورزشی تغییر سبک داد.

تا سال 1915 تولیدات کفش Converse بیشترین درصد را به خود اختصاص داده بود. در سال 1921 پس از بازی بسکتبال چاک تیلور این نوع کفش را به نام آل استار نام گذاری کردند. از آن زمان به بعد کفش های Converse انتخاب محبوب مردان بود که در اغلب بازی ها از آن استفاده می شد.

ترکیب کفش آل استار با جین

ست کردن کفش ورزشی آل استار با شلوار جین بسیار شگفت انگیز است. با نگاهی گذرا به چند دهه ی اخیر مشخص می شود که استفاده از شلوار جین و این کفش در همه جا کاربرد ندارد و می بایست تنها در برخی مکان ها این تیپ اسپرت را پوشید.

استفاده از جوراب های کلاسیک تمام سفید و یا جوراب های ساق بلند با کفش آل استار ترکیبی جذاب را ایجاد خواهند کرد.
پوشیدن کفش آل استار به سبک چینی

سبک چینی یکی از سبک هایی است که نگاهی هوشمندانه به این کفش دارد و معمولا به صورت رسمی استفاده می شود. به نظر می رسد که استفاده از کفش آل استار با بافت های شیک ترکیبی است که جذابیتی دو چندان به افراد هدیه خواهد داد.

ست کفش آل استار با شلوارک

برای برخی استفاده از کفش آل استار و شلوارک منزجر کننده است اما بعضی افراد این تیپ از لباس را می پسندند و آن را یک کار شگفت انگیز خوب می دانند. مسلما این تیپ برای کسانی که از شلوارک استفاده می کنند، مناسب بوده و فوق العاده خواهد بود

کفش Converse با کت و شلوار

استفاده از کفش و لباس مناسب، شخصیت افراد را می سازد و بنابراین بسیاری از مردم به تیپ خود توجهی ویژه دارند. ست کردن یک کفش Converse کرم رنگ با کت و شلوار آبی یا زیتونی یک سبک جدید را ایجاد می کند. همچنین می توان رنگ کفش را با تی شرت زیر کت ست کرد که البته در این تیپ استفاده از کراوات توصیه نمی شود.

ترکیب رنگ های کفش آل استار

برای انتخاب رنگ کفش های آل استار معمولا سفید و سیاه بسیار کلاسیک تر است. با این حال رنگ های آبی و صورتی نیز به نظر عالی به نظر می رسد اما برخی ترس از تجربه ی این رنگ ها دارند. کفش های آل استار همانند کفش های کتانی می توانند درخشش فوق العاده ای را به یک تیپ بدهند و به همین خاطر است که استفاده از آن هنوز هم پس از گذشت یک قرن رایج است.

افرادی که به دنبال سبک های منحصر به فرد و فراتر از سنتی هستند می توانند کفش آل استار را در انتخاب های خود قرار دهند زیرا این کفش سبکی کلاسیک را ایجاد می کند.

در طول دوران گذشته کفش های آل استار تغییر چندانی نداشته اند و تنها با بلند کردن ساق آن، تفاوت های فصلی بین انواع این کفش به وجود آمده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *