با مدل موهای پر طرافدار خانم‌ها آشنا شوید

با مدل موهای پر طرافدار بانوان آشنا شوید

آیا شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که مشتاقانه منتظر تغییر مدل موهای خود هستید؟! تقریباً تمام بانوان به تغییر مدل مو های خود فکر می‌کنند، به خصوص زمانی که فصل، فصل گرم و تابستان باشد. البته نباید گرمای طاقت‌فرسای تابستان را فراموش کرد، برخی از افراد در این روزهای گرم و آفتابی بسیار کلافه می‌شوند. فرقی نمی‌کند که در کدام ناحیه از این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنید، در این فصل همواره به علت گرمای هوا ممکن است موهای شما آسیب ببیند. بنابراین شما دو راه بیشتر ندارید، اول اینکه اگرمی‌توانید با دما و گرمی هوا مبارزه کنید و یا موهایتان را با گیره‌ی موی مورد نظر ببندید. ما با بسیاری از متخصصان مو، مدیران و صاحبان آرایشگاه و همچنین آرایشگرهای معروف به گفت و گو پرداختیم تا نظر آن‌ها را در مورد جذاب‌ترینمدل موهای فصل تابستان بدانیم و خبر خوب برای خانم‌ها این است که این افرادایده‌های بسیار خوبی برای شما داشتند! در ادامه با ما همراه باشید تا برترین مدل موهای را به شما معرفی کنیم.

1- مدل موی لوب دوست داشتنی

جالب است که بدانید این مدل مو به همه نوع صورتی می‌آید و همچنین برای کسانی که یک مدل مو، با طول متوسط می‌پسندند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. Krissy Johnson یکی از آرایشگرهای مدرن خبره است که چندین سال در این حوزه فعالیت دارد و صاحب آرایشگاه بزرگی به نام Alexander’s by Krissy درلس‌آنجلس – کالیفرنیا است وی اظهار دارد:

هر تابستانی که می‌گذرد، طرفداران این سبک از مدل مو بیشتر می‌شود. حتماً از خود می‌پرسید چرا؟ در جواب باید بگوییم چون مردم علاقه دارند علاوه بر اینکه مدل موهای جذابی داشته باشند، از گرمای تابستان هم در امان بمانند به همین علت هر سال به دنبال مدل موهایی می‌روند که کمتر باعث گرم شدن آن‌ها شود.

این آرایشگر اضافه می‌کند: طول این مدل مو تا استخوان گردن یعنی کمی بالاتر ازشانه‌هایتان است و شما می‌توانید درباره‌ی این که طول پشت آن بلندتر باشد یا خیر حق انتخاب داشته باشید. همچنین باید بدانید موهای موج دار با این مدل مو بسیار عالی به نظر می‌رسند. مطمئن باشید با انتخاب این مدل مو بسیار راضی خواهید بود که در طول تابستان که هوا بسیار گرم است نیازی ندارید تا موهایتان را اتو بکشید یا حتماً با سشوار خشک کنید، این مدل مو همه‌جوره زیبا به نظرمی‌رسد. این را نیز باید اضافه کنیم که اگر شما انتخاب کنید که پشت موهایتان کوتاه باشد، دیگر در روزهای گرم تابستانی گردنتان عرق نخواهد کرد. این مدل مو یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است که از همه نظر برایتان در فصل تابستان عالی خواهد بود.

2- با چتری خداحافظی کنید

هیچ شکی در مورد زیبایی این نوع مدل مو نیست و همچنین بازیگر معروف یعنی Zooey Deschanel با داشتن این مدل مو، تأییدی بر جذابیت مدل موی چتری داشته است. Fred Connors آرایشگر و صاحب سالن زیبایی FRED.nyc که در منهتن – نیویورک واقع شده است، این‌طور می‌گوید که مشتریان وی در فصل تابستان به دنبال راهی برای رشد چتری‌هایشان هستند زیرا این مدل مو ناگزیر باعث عرق کردن پیشانی می‌شود که در فصل گرما بسیار کلافه کننده است. اگر شما تا به حال حتی یک بار هم این مدل مو را امتحان کرده باشید، مطمئناً از این ویژگی کاملاً آگاه هستید.

کمترین چیزی که می‌توان در مورد رشد چتری‌های مو گفت این است که این روند بسیار برای شما کند و خسته کننده خواهد بود. در حقیقت، حدوداً 3 ماه طولمی‌کشد تا این چتری‌های به طور کامل دوباره رشد کنند، بنابراین اگر می‌خواهیداز داشتن پیشانی مرطوب و چتری‌های چسبناک در امان باشید بهتر است از الآن شروع کنید. همچنین ما با مجله‌ی مد و استایل  Cosmopolitan نیز مصاحبه داشتیم و طی این گفتگو آرایشگر سلبریتی ها، Cash Lawless پیشنهاد داد تا فقط وسط چتری‌هایتان را کوتاه کنید و بگذارید قسمت‌های کناری به رشد خود ادامه دهند، همچنین این قسمت‌ها با لایه‌های دیگر مو ترکیب می‌شوند و می‌توانیدآن‌ها را کنار بزنید. نکته‌ی مثبت دیگری که راجع به این کار وجود دارد این است که با کوتاه کردن چتری‌ها، می‌توانید به طور واضح اطراف خود را نیز مشاهده کنید!

3- مدل موی شلوغ

علاوه بر مشتریان FRED.nyc که علاقه‌مند به رشد چتری‌های پیشانی خود بودند، Fred Conners آرایشگر و صاحب این کمپانی اظهار دارد که مدل موهای شلوغ دوباره پرطرفدار شده است و عده‌ی زیادی از مشتریان تقاضای این مدل مو را دارند. خوشبختانه مدل موی شلوغ مدرن کمی متفاوت از دوره‌ی 70 است. مردم مایلند با داشتن هر نوع مدل مویی، ورژن شلوغ آن را نیز امتحان کنند. همچنین این مدل مو به گفته‌ی Conners بسیار ایده آل برای فصول گرم که دمای هوا بسیار بالا است، می‌باشد. با اضافه کردن کمی فر به مدل موی شلوغ، جلوه‌یخاصی به آن می‌بخشیم.

4- مدل موی The shake

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که خیلی به مدل موی شلوغ علاقه ندارند به شما مدل The shake را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از ترند های موی بسیار پرطرفدار نیز است. آرایشگر ماهر و خبره‌ی سالن زیبایی  Spa on Penn واقع در Kansas City – Missouri، یعنی Andrew DeShon به ما اطلاعات زیادی در خصوص جزئیات این مدل مویی که دوباره مد شده است، می‌دهد. جالب است بدانید این مدل مو در واقع متعلق به دهه‌ی 70 و 80 میلادی است که امروزه دوباره در میان خانم‌ها پرطرفدار واقع شده است. این آرایشگر ماهرمی‌گوید: این مدل لایه – لایه است و به همین علت به شما موهای نرم و ابریشمیمی‌دهد. البته این را باید در نظر داشته باشید که این مدل مو، حجم موهای شما را پر نشان نمی‌دهد اما شکل و جلوه‌ی بسیار متفاوت و زیبایی را برای شما به ارمغانمی‌آورد.

اگر نگران این موضوع هستید که نتوانید با این مدل موهایتان را کنار گوش بگذارید، باید به شما بگوییم که اصلاً جای نگرانی نیست. این مدل در واقع برایصورت‌هایی با فرم‌های متفاوت طراحی شده است و شما می‌توانید به هر شکلی که علاقه دارید آن را ویژه و مخصوص خود قرار دهید. آرایشگر می‌تواند طبق خواسته و سلیقه‌ی شما این مدل مو را با چتری‌های کوتاه و یا لایه‌های بلند برای موهایتان کوتاه کند. اگر شما به فکر این هستید که با مدل موی جدید خود، رنگ آن را نیز تغییر دهید، توصیه‌ی ما به شما این است که نقره‌ای را هرگز جزءانتخاب‌های خود قرار ندهید، زیرا از مد افتاده است.

DeShon در این مورد توضیح می‌دهد:

برای این مدل مو دوباره رنگ موی بلوند کره‌ای مد شده است. این رنگ مو در واقع تلفیقی از بلوند با رنگ بژ بوده که بسیار برای این فصل و مدل مناسب است.

5- مدل موهای دهه‌ی 90

برای فصل تابستان می‌توانیم از مدل موهای دهه‌ی 90 استفاده کنیم. البته هرگز نباید فراموش کنیم که این دهه به دلیل  مدل موهای خاص و متفاوتی که داشت، در زمینه‌ی مدل مو تغییر شگرفی ایجاد کرد. Fred Conners می‌گوید: افرادی که موهای پرحجم دارند می‌توانند از این مدل موها به خوبی استفاده کنند. همچنین باید بدانید که مدل موی معروف Cindy Crawford دوباره مد شده است.

البته این مدل را همچنین برای آن دسته از افرادی که به کوتاه کردن موهایشان در تابستان علاقه ندارند نیز به شدت توصیه می‌کنیم، زیرا می‌توانید موهای بلند با مدل جدید داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این مدل مو این است که از پشت سر هم بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد، به علاوه این که اگر شما واقعاً علاقه‌مند به ظاهر دهه‌ی 90 ای هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مدل موهای اسکرانچیهم دیدن کنید.

6- مدل موی سرخ پوستی تیز

اگر شما نیز جزء افراد ریسک پذیر هستید، باید به شما بگوییم که می‌توانید ازمدل‌های جسورانه استفاده کنید. Keala Archie یکی متخصصان مو و صاحب سالن زیبایی Revelations Beauty Boutique در کالیفرنیا است. این آرایشگر پیشنهاد می‌کند که امسال تابستان مدل موهای سرخپوستی را امتحان کنید. این مدل مو بیشتر برای افرادی است که می‌خواهند ظاهری جسور اما در عین حال جذاب داشته باشند مناسب است. علاوه بر نکات ظاهری مدل سرخپوستی، باید به این نکته نیز اشاره داشت که این سبک کوتاهی باعث می‌شود تا شما در طول تابستان تا حدودی از گرمای طاقت فرسا و تعریق جلوگیری کنید. جالب است بدانید Nikki Brown عقیده دارد که مدل مویی در دنیا وجود ندارد که زنان سیاه پوست نتوانند، آن را انجام دهند و همان‌طور که می دانید، این سبک نیز یکی ازآن‌های است.

البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که حالت‌های زیادی برای فرم دهی به این نوع مدل مو وجود دارد.

7- مدل TWA ftw

این تابستان فرصت مناسبی برای امتحان مدل موهایی است که در دهه‌هایگذشته بسیار پر طرفدار بوده‌اند. همانطور که می دانید مدل موی افرو (موهای فر و بسیار حجیم) اواسط و اواخر دهه‌ی 70 بسیار مد بودند. برای طرفداران این مدل باید بگوییم که این مدل دوباره به یکی از ترند های تابستانی تبدیل شده است.

یکی از آرایشگرهای معروف شهر فلوریدا به نام Dee Carrington می‌گوید: این موضوع را باید همواره در نظر داشته باشیم که افرو در واقع به جنس و نوع موهای هر شخصی بستگی دارد و نقش طبیعی آن را نباید در این مدل نادیده گرفت که در سایزها و مدل‌های مختلف وجود دارد.

همچنین De L’isle بنیان گذار کمپانی Happy Curls, Happy Girls که یک لایناز محصولات طبیعی مو است، اینگونه اظهار دارد:

سال 2018 قطعاً به مدل موهای Teeny Weeny Afro متعلق است که بسیار مناسب برای تمام خانم‌ها به ویژه آن دسته از افرادی که موهای طبیعی فر دارند،می‌باشد. افرادی که این مدل مو را انتخاب می‌کنند می‌توانند از موهایی با حجم زیاد و همچنین جذابیت موهای فر بدون دردسر زیاد نهایت لذت را ببرند و تابستان خود را با موهایی که جزءترند های معروف تابستانی است، سپری کنند.

7- مدل موهای بلند و روشن

همانطور که می دانید مدل موهای بلند، حتی اگر از نوع لوب نیز نباشند، هیچ وقت از مد خارج نمی‌شوند و تعجبی ندارد که این تابستان هنوز هم جایگاه و محبوبیت خود را در میان انواع مدل‌های مختلف حفظ کرده باشند. استایلیستمو و آرایشگر سلبریتی ها و همچنین صاحب سالن زیبایی Restore Salon به نام  Julien Farel، در مورد مشتری‌هایش می‌گوید: اغلب مراجعین من، درخواست مدل موی لوب دار بلند با رنگ روشن دارند، من فکر می‌کنم درخواست آن‌ها به این دلیل است که در تابستان مردم دوست دارند رنگ مو را به رنگ پوستشاننزدیک‌تر کنند. این موضوع هم موجب اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود و هم باعث متفاوت شدن موهایشان می‌شود. جالب است بدانید این آرایشگر علاوه بر سالن تخصصی زیبایی دارای مرکز مانیکور و اسپا و همچنین باشگاه تناسب اندام در هتل Loews Regency واقع در منهتن می‌باشد.

البته به یاد داشته باشید موهای بلند را می‌توانید با حالت دادن آن‌ها به فرم شلوغ تغییر دهید اما اگر خیلی هم به این کار علاقه ندارید باید بدانید این مدل مو هر شکلی که حالت داده شوند، بسیار جذاب خواهند بود. این آرایشگر محبوب به خانم  ها پیشنهاد می‌کند که در فصل تابستان بیشتر به دنبال رنگ موهای روشن به همراه هایلایت های طلایی باشند. وی اظهار دارد ترکیب این رنگ مو با موهای بلند در تابستان بی نظیر خواهد بود.

8- مدل موی mullet دوباره مد شد!

همانطور که می دانید در این مدل، موهای پیشانی و اطراف سر کوتاه و طول موها در پشت سر بلند است. اگر فقط یک مدل مو وجود داشته باشد که مردم از انجام دادن آن پشیمان باشند، بی شک mullet خواهد بود. باور اینکه، سبک mulletدوباره‌ترند شده است، بسیار سخت است. اما جالب است بدانید این مدل هم برای آقایان و هم بانوان طراحی شده است. البته باید توقع هر ترند مدل مویی را در سال 2018 داشته باشیم.  Fabio Scalia یکی از آرایشگران ماهر است که معمولاًبرای هفته‌های مد در نیویورک و لندن فعالیت می‌کند همچنین وی صاحب دوسالن بین المللی در شهر نیویورک است. این آرایشگر اضافه می‌کند:

مدل مویی که ما در گذشته آن را mullet یا همان مدل موی عجیب در حال حاضر به یکی از ترند های تابستان تبدیل شده است که طرفداران خاص خود را دارد.

البته نکته‌ای که در این خصوص باید به آن توجه کرد این است که mullet ای که امروزه مد شده است کاملاً به ورژن قدیمی‌ای که به خاطر دارید، متفاوت است. John Vial صاحب سالن زیبایی Salon Sloane در لندن و همچنین آرایشگر معروف سعی داشته تا مدل mullet جدیدی برای آینده طراحی کند همچنین این آرایشگر ایده‌های خود را برای این سبک مو طراحی کرده و با طرفداران در فضای مجازی با هشتگ #mulletrevival به اشتراک گذاشته است. اگر شما نیز ازعلاقه‌مندان به این نوع سبک مو هستید می‌توانید با دنبال کردن این هشتگ دراینستاگرام از آخرین طراحی‌های این آرایشگر دیدن کنید.

در مصاحبه با یکی از مجله‌های معروف، از mullet به عنوان یکی از شاهکارهایهنری یاد کرده‌اند. البته باید این نکته را ذکر کنیم که این مدل مو، حالت سهبعدی به چهره‌ی شما می‌دهد. اگر شما از مدل موهای یکنواخت خسته شده‌اید،می‌توانید برای تابستان امسال این مدل مو را انتخاب کنید.

9- مدل Air-dried choppy bob

ممکن است سبک موی  mullet برای عده‌ای بسیار خارج از مد و ناخوشایند باشد، این در حالی است که آرایشگر معروف یعنی Shaun Surething که صاحب سالن زیبایی Seagull Hair Salon است، دقیقاً برای این دسته از افراد مدل موی مناسبی در نظر گرفته است. وی می‌گوید: بهترین مدل مو برای تابستان bed-head bob است. البته باید بدانید طول این مدل مو، بالای شانه‌ها کمی پایین‌تراز چانه است. لایه‌های این مدل مو متر از سایر استایل هاست به همین علت در هوای شرجی و گرم تابستانی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود و مانع از تعریق گردن شما می‌شود. با توجه به توصیفات این آرایشگر می‌توان گفت که در این مدل نهایت تلاش برای حفظ حالت طبیعی مو به کار می‌رود.

اگر شما دوست ندارید تا مو جلوی صورتتان باشد، این مدل برای شما بهترین گزینه است زیرا طول آن به قدری است که می‌توانید موهای خود را کنار گوش بگذارید و همچنان جذابیت خود را حفظ کنید! یکی دیگر از نکات بسیار جالب درباره‌ی ایناستایل مو این است که لازم نیست مدل خاصی به آن بدهید و یا ساعت‌های زیادی را صرف اتو کشیدن و یا فر کردن آن کنید. در واقع یک انتخاب ساده و زیبا خواهید داشت. این مدل مو برای افرادی که مشغله‌ی کاری زیاد دارند و یا به هر دلیلینمی‌توانند خیلی برای حالت دادن به موهای خود وقت بگذارند، بهترین انتخاب است.

10- مدل موی classic pixie

ترکیب موهای کوتاه و فصل تابستان همیشه عالی بوده است اما این کاملاً بهسلیقه‌ی شما بستگی دارد که تا چه اندازه کوتاهی مو را می‌پسندید.

Maritza Mendez یکی از آرایشگرانی است که مدرک این رشته را نیز از دانشگاه Hartford, Connecticut دارد. وی برای روزهای گرم تابستانی مدل خاصی را طراحی کرده که طرفداران زیادی را جذب کرده است. Maritza Mendez این مدل مو را the pixie cut نام گذاری کرده است.

Maritza اضافه می‌کند که این مدل مو اگرچه که کمی رسمی به نظر می‌آید اما شما را در طول روزهای گرم تابستان خنک نگه داشته و به راحتی قابل کنترل است. اگر شما نیز جزء طرفداران مدل موهای سبک قدیمی هستید و نمی‌خواهیدهر روز زمان زیادی را صرف حالت دادن به موهایتان کنید، این آرایشگر به شما پیشنهاد می‌دهد که برای یک بار هم که شده pixie cut را امتحان کنید. اما اگر شما جزء طرفداران موهای دم اسبی یا فنجانی هستید، بهتر است این انتخاب فقط برای روزهای تابستانی شما باشد. جالب است بدانید سلبریتی هایی همانند ریحاناو Twiggy از جمله افرادی بودند که با بالا رفتن سنشان از این مدل مو بسیار استقبال کردند. این مدل مو مختص به هیچ سن و زمان خاصی نیست، همین موضوع باعث شده تا افراد بیشتری جذب این ترند مو شوند و یا از آن الهام بگیرند.

11- Practical undercuts

اگر چه که مدل موی bobs در تابستان طرفداران خاص خود را دارد، اما می‌توانگفت undercut نیز سبک دیگری از کوتاهی مو است که علاوه بر اینکه طرفداران زیادی دارد، آن را می‌توان ورژن متفاوت مدل bobs دانست.

Maritza Mendez طی مصاحبه‌ای که داشته است پیشنهاد می‌کند که مدل موی bobs را با undercut تلفیق کنید تا ترکیبی فوق العاده زیبا به دست آید. این مدل مو نه تنها شما را در تابستان خنک نگه می‌دارد و مانع از تعریقتان می‌شود بلکه یکی از ترند های جدید مو است که بسیار به جذاب‌تر شدن شما کمک خواهد کرد. البته امروزه خانم‌ها علاقه دارند که با توجه به شخصیت خود، از طیف رنگ‌هایمتنوع و روشن برای  undercut های موهایشان استفاده کنند. جالب است که بدانید undercut را می‌توانید در استایل روزانه‌ی خود مخفی کنید.

Mendez اضافه می‌کند که این ترکیب مدل مو به سرعت در بین خانم‌ها طرفداران زیادی را پیدا کرد زیرا آن‌های می‌توانند انتخاب کنند که موهای undercut خود را برای کار و یا قرارهای رسمی مخفی کرده و در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل آن را در معرض دید عموم قرار دهند که این موضوع یکی از بهترین ویژگی‌های ترکیبدو مدل undercut و bobs با یک دیگر می‌باشد.

11- رنگ بلوند را انتخاب کنید.

آخرین مدل و رنگ مویی که در این لیست برایتان جای داده‌ایم، بلوند است. مدل موهای بلوند در دهه‌ی 90 بسیار پر طرفدار بودند، اما جالب است بدانید اخیراًبرای فصل تابستان دوباره جزءترند مو شده‌اند.

Walter Kenneth O’Dowd آرایشگر و صاحب سالن Brick & Mason واقع در سن دیگو – کالیفرنیا، حدوداً 9 سال است که در پیش بینی ترند های مو فعالیت دارد. وی هنگام مصاحبه تاکید کرد:

مدل موهای بلوند دارای ویژگی لایه‌های متعدد هستند، که این موضوع در واقع مد اصلی این روزها است. این رنگ هم شیک و هم دارای لبه است و برای فصل تابستان یکی از بهترین گزینه‌هاست. اگر شما جزء افرادی هستید که به مدلموهای bob علاقه دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ بلوند را برای کوتاهی موهایتان در نظر بگیرید. البته باید بدانید که بالیاژ و موهای بلوند همیشه جزء مد هستند و ترکیب فوق العاده زیبایی را به شما خواهند داد، پس از این ترند جذاب استفاده کنید و نهایت لذت را از زیبایی آن ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *