چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

شلوار جین جایگاه خاصی در استایل زنانه دارد اما این شلوارها مدل‌های متنوعی دارند از شلوارهای چسبان گرفته تا راسته و دمپاگشاد و مام جین که هر کدام برای استایل خاصی مناسب هستند. در هر دوره‌ای مدل خاصی از شلوارهای جین بیش از مدل‌های دیگر محبوب و پرطرفدار می‌شوند و در حال حاضر مام جین در دنیای مد حرف اول را می‌زند. این شلوار به دلیل فرم خاصی که دارد ترکیب استایل نیز برای آن محدود‌تر است اما ما در این مقاله از بپوش‌رو چند ترکیب شیک و زیبا برای مام جین را معرفی خواهیم کرد که شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید و استایلی خاص و جذاب برای خودتان بسازید.

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

مام جین چیست؟

مام جین Mom Jean به مدل خاصی از شلوار جین گفته می‌شود که از دهه 90 میلادی محبوبیت پیدا کرد و به یکی از نمادهای مد این دهه تبدیل شد. شلوارهای مام جین از کمر به پایین گشاد و راحت هستند و حالتی نسبتا راسته دارند که معمولا در قسمت مچ پا تا می‌شوند و یا فرم‌های متنوع دیگری به خود می‌گیرند. در حال حاضر هر چیزی که در دهه 90 میلادی محبوب بود مجددا به دنیای مد بازگشته است از عینک‌های آفتابی باریک و کوچک گرفته تا برق لب و البته شلوارهای مام جین. این نکته هم لازم به ذکر است که شلوارهای مام جین معمولا رنگ روشن دارند و به ندرت می‌توان آن‌ها را در رنگ تیره مشاهده کرد. پس اگر هنوز در کمد لباس‌های شما این مدل از شلوارها پیدا می‌شود قدر آن‌ها را بدانید چون در چند فصل آینده، آن‌ها ارزش زیادی پیدا خواهند کرد! چه این مدل‌ها را از قبل داشته باشید چه از مد پیروی کرده و اخیرا از این مدل‌ها خریداری کرده باشید باید بدانید که شلوارهای گشاد را چطور و با چه لباس‌هایی باید بپوشید. در ادامه ما شش ترکیب متنوع و جذاب را که از مام جین در آن‌ها استفاده شده است به شمار معرفی خواهیم کرد.

مام جین + بلوز یقه اسکی مشکی + بوت پوست ماری

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

همان طور که می‌دانید طرح‌های پوست حیوانات یا به اصطلاح انیمال پرینت در حال حاضر محبوبیت بالایی دارند و اگر می‌خواهید در سال جدید، مد روز لباس بپوشید بهتر است این طرح‌ها را نیز به نحوی به استایل خود وارد کنید. برخی از مدل‌های شلوارهای مام جین نسبت به شلوارهای جین معمولی کمی کوتاه‌تر هستند و همین کوتاه بودن این فرصت را به وجود می‌آورد که بوت‌های شما بیشتر به چشم بیایند و در این فرصت شما می‌توانید از بوت‌هایی استفاده کنید که طرحی چشمگیر و مد روز دارند مثل بوت پلنگی. یک بلوز یقه اسکی مشکی هم ترکیبی عالی با شلوار جین روشن شما به وجود خواهد آورد.

مام جین + پیراهن سفید دکمه دار + کفش کالج

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

اگر شلوار جینی که انتخاب کرده‌اید نسبتا بلند است و تا مچ پا را می‌پوشاند می‌توانید از کفش‌های متنوعی برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید از کفش‌های پاشنه بلند گرفته تا صندل و کفش‌های تخت. کفش کالج یکی از شیک‌ترین و زیباترین کفش‌های تخت است که ترکیبی زیبا با مام جین، به وجود می‌آورد و شما می‌توانید بدون جوراب و یا با جوراب مخصوص کالج از آن استفاده کنید. استایلی که از کفش کالج با پیراهن سفید دکمه دار و شلوار جین گشاد تشکیل شده باشد بهترین و راحت‌ترین انتخاب برای فصل بهار و تابستان خواهد بود.

مام جین + ژاکت بافتنی چندرنگ + بوت مشکی

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

یکی از مزایای شلوارهای جین گشاد این است که محدودیت فصل ندارند و در هر زمانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد در نتیجه این شلوارها هم می‌توانند بخشی از استایل بهاری و تابستانی شما باشند و هم استایل پاییزی و زمستانی شما را کامل کنند. اگر قصد دارید در فصول سرد سال از این شلوارها استفاده کنید باید لباس‌های مناسبی را با آن‌ها همراه کنید. ژاکت بافتنی برای این منظور بهترین گزینه است اما اگر می‌خواهید استایلی به روزتر و جذاب‌تر داشته باشید از انواع چندرنگ آن که این روزها بسیار محبوب شده است استفاده کنید. یک جفت بوت مشکی هم می‌تواند تیپ رنگارنگ و جذاب شما را متعادل‌تر کند.

مام جین + کت زنانه + تیشرت سفید + بوت سفید

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

اگر در کمد لباس‌های شما تنها یک لباس وجود داشته باشد که همیشه و همه جا قابل استفاده است آن لباس قطعا کت است. کت زنانه جزو تطبیق پذیرترین لباس‌ها است که می‌توان آن را با شلوار جین تنگ، شلوار مشکی رسمی و شلوار گشاد جین هم پوشید. اگر یک کت در رنگ مشکی یا در رنگ‌های دیگر دارید می‌توانید از آن برای کامل کردن استایل خود با مام جین بهره ببرید و همان طور که در تصویر زیر می‌بینید ترکیب یک کت مشکی با شلوار جین گشاد و یک جفت بوت سفید بهاری بسیار زیبا و سطح بالا خواهد شد.

مام جین + تیشرت سفید + کفش کتانی سفید

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

همان طور که گفتیم شلوار جین گشاد زنانه تطبیق پذیری بالایی دارد و می‌توان آن را در انواع استایل به کار برد از استایل رسمی گرفته تا روزمره و حتی راحتی. شلوار گشاد جین به دلیل گشاد بودن بسیار راحت است و می‌تواند بهترین گزینه برای کامل کردن یک استایل راحت و روزمره باشد که تیشرت و کفش کتانی را شامل می‌شود. برای این کار کافی است یک تیشرت سفید ساده و شیک را با شلوار جین خود بپوشید و کفش‌های کتانی سفید و راحتی به پا کنید. اکسسوری‌های مناسب مثل روسری و هدبند هم می‌توانند چنین استایلی را کامل کرده و حالت رسمی‌تر و جذاب‌تری به آن بدهند.

مام جین + کت چرم + تیشرت + کفش کتانی

چند ترکیب لباس شیک و زیبا برای مام جین یا شلوار جین گشاد

وقتی صحبت از لباس‌های کلاسیک می‌شود نام کت چرم همیشه در میان لباس‌های زنانه و مردانه می‌درخشد. کت چرم لباسی است که هرگز از مد نمی‌افتد و همیشه می‌توان از آن استفاده کرد چه در فصل بهار چه در پاییز و زمستان. اما بیشتر افراد تصور می‌کنند این کت‌ها حتما باید با شلوار جین تنگ یا شلوار چرم و بوت چرم پوشیده شود در حالی که یکی از بهترین ترکیب‌ها با کت چرم، ترکیب آن با شلوار جین گشاد است. اگر می‌خواهید استایلی راحت و روزمره هم داشته باشید توصیه می‌کنیم همراه با این لباس‌ها، کفش کتانی بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *