طرح‌های ترند تابستانی

با فرا رسیدن فصل تابستان، وقت آن رسیده تا سری به دنیای مد و فشن بزنیم و ببینیم امسال چه چیزهایی دوباره روی بورس آمده‌ یا این‌که جدیدا به صنعت مد اضافه شده‌ است. همه‌ی ما می‌دانیم که تابستان فصل رنگ‌ها شاد و روشن، آب و هوای گرم و ساحلی و همچنین روزهای بلند و چهره‌ای آفتاب سوخته است. اخیرا صنعت مد دچار تغییر و تحولات اساسی شده است از این رو همگی منتظر آن بودیم تا ببینیم این‌بار با رسیدن فصل تابستان چگونه از ترندهای جدید لباسی قرار است شوکه و هیجان زده شویم؟ اگر شما هم می‌خواهید در استایل خود تغییر ایجاد دهید و منتظر الهامات لازم از دنیای مد هستید، ادامه‌ی این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید و با بپوش رو همراه باشید!

پوشیدن لباس‌های طرح‌دار با الگوهای جذاب همیشه بسیار هیجان‌انگیز بوده است. البته ممکن است طرفداران سبک مینیمال خیلی از این موضوع احساس رضایت نکنند اما اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که پوشیدن لباس‌های طرح‌دار را دوست داشته و یا حتی از استایل جسورانه و کمی قابل توجه‌تر هراسی ندارید باید بگوییم این تابستان، کالکشن برندهای مختلف حاکی از آن است که الگوها و طرح‌های مختلف و رنگارنگ روی پارچه‌ها نقش بستند. در حال حاضر در هر بوتیک و مغازه‌ای می‌توانیم شاهد طرح‌های جذاب و رنگی برای تابستان باشیم و همین موضوع ممکن است باعث شود کمی در انتخاب طرح مورد دلخواه‌تان سردرگم شوید. اما به طور کلی طرح‌ها و الگوهای ترند شده در این تابستان را می‌توان به 8 دسته تقسیم کرد.

1. گره‌های رنگی (Tie – dye)

یکی از ترندهایی که همچنان ثابت باقی مانده است، طرح گره‌های رنگی است که تابستان امسال شاهد جنجالی شدن و پرطرفدار شدنش بودیم. به دلیل استقبال زیاد مردم از این سبک طرح، برندهای مختلف تصمیم بر آن گرفتند تا بار دیگر طرح‌های گره رنگی را در پارچه‌های خود به کار ببرند. این سبک پارچه‌ها از رنگ‌های شادی تشکیل شده‌اند که به صورت دایره‌وار دور خود می‌گردند. همان‌طور که نمونه‌های این طرح را در ادامه مشاهده می‌کنید اکثر رنگ‌های به کار رفته در این سبک الگوها به قدری جذاب و رنگارنگ هستند که آن‌ها را برای تابستان به یک انتخاب بسیار عالی تبدیل می‌کند. اگر همیشه از تی‌شرت‌ها و پارچه‌های ساده برای انتخاب لباس استفاده می‌کردید وقت آن رسیده تا با یک انتخاب جسورانه، استایل خود را به طور کامل تغییر دهید. جالب است بدانید که برای داشتن یکی از این تی‌شرت‌ها لازم نیست حتما هزینه‌ی بسیار زیادی را صرف خرید از برندهای مختلف کنید. شما به راحتی با انجام چند تکنیک کوچک می‌توانید در داخل منزل یکی از تی‌شرت‌های قدیمی و سفید خود را به یک ترند جذاب و رنگی تبدیل کنید.

2. پارچه‌هایی با طرح حیوانات

پارچه‌های طرح حیوانات به یکی از ترندهای بسیار محبوب تابستان تبدیل شده به گونه‌ای که محال است بیرون بروید و حداقل یک نفر را با این سبک ترند نبینید. البته ناگفته نماند لباس‌هایی که طرح و الگوی حیوانات دارند از خیلی وقت پیش ترند شده بود اما به قدری از آن‌ها استقبال شده که طراحان مد نمی‌توانستند به راحتی از آن بگذرند بنابراین تصمیم گرفتند تا این تابستان هم طرفداران این نوع پارچه‌ها را هیجان زده کرده و با ورژن‌های تابستانی این پارچه‌ها از طرفداران آن استقبال کنند. جالب است بدانید بهار امسال هم این ترند بسیار پر طرفدار واقع شده بود اما با این حال باز هم مردم از آن استقبال کردند و این بدان معناست که پارچه‌هایی با طرح حیوانات همچنان می‌توانند مدت‌ها ترند باقی‌ بمانند. تنها فرقی که طراحان مد سعی داشتند نسبت به دفعات قبلی روی این سبک پارچه‌ها داشته باشند این بوده که الگوهای بزرگ‌تری را روی پارچه قرار دهند. فرقی نمی‌کند این طرح روی پیراهن‌تان باشد یا شلوارتان، مهم این است که با پوشیدن این طرح‌ها کاملا به روز خواهید بود.

3. جین‌های طرح‌دار

همه‌ی ما معتقدیم که جین هیج‌گاه از مد خارج نشده و نخواهد شد و همیشه افرادی هستند که از جین برای کامل کردن استایل خود استفاده می‌کنند. اما امسال طراحان مد سعی بر آن داشته‌اند تا جین‌هایمان را تابستانی کنند. آن‌ها با اضافه کردن طرح‌های مختلف روی جین سعی کردند حتی این پارچه را به یکی از ترندهای تابستانی تبدیل کنند و این‌گونه نشان دهند که جین می‌توان به فصل‌ گرم سال نیز اختصاص داشته باشد. اکثر این‌ طرح‌ها به قدری جذاب و دوست‌داشتنی هستند که حیف است حداقل یکی از آن‌ها را برای این تابستان امتحان نکنید. فرقی نمی‌کند استایل مینیمال دارید یا ماکسیمال. به هر حال اضافه کردن مقداری طرح به استایل ساده نه تنها آن را جذاب‌تر کرده بلکه ظاهر شما را بسیار ترندی نشان خواهد داد. تنوع کالکشن‌ها به قدری در این زمینه زیاد است که به شما اطمینان خواهیم داد برای هر سلیقه‌ای جین طرح‌دار مختص به آن نیز وجود دارد. از جین‌های ساده با طرح‌های کلاسیک گرفته تا جین‌ها و طرح‌های رنگارنگ تابستانی. در حال حاضر این جین‌ها به قدری آیتم کاربردی به حساب می‌آیند که به تنهایی می‌توان با آن استایل شما را به طور کامل تغییر داد.

اگر خیلی دوست ندارید کل پارچه‌ی جینتان طرح‌دار باشد اما با این‌حال علاقه دارید از این ترند پیروی کنید، جین‌های ساده با طرح‌های ظریف بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. برای مثال جین با طرح گل ریز را از یکی از برندهای پر طرفدار در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

شلوارهای راه راه نیز از دیگر انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید در این فصل داشته باشید. انتخاب طرح‌هایی با رنگ پاستیلی برای این تابستان بسیار جذاب خواهند بود.

کت‌های جین و طرح‌دار ترندی که این روزها در میان جوان‌ها بسیار پر‌طرفدار شده‌اند نیز از جمله آیتم‌های ترندی است که می‌توانید این تابستان آن را به کمد لباس‌هایتان اضافه کنید.

در آخر، این طرح‌ها می‌توانند به شما در خرید لباس‌های تابستانی‌تان الهام‌بخش باشند. این تابستان شاهد مد شدن طرح‌ها و الگوهای جذاب روی لباس‌ها و پارچه‌های مختلف هستیم. طراح‌های مد با این‌کار قصد دارند تا به لباس‌های شما رنگ و بوی تابستان و جسارت ببخشند تا از اضافه کردن کمی طرح به لباس‌هایتان نهراسید. اکثر افراد به طرح‌های کلیشه و ساده‌ی روزانه عادت کرده‌اند اما با نگاه کردن به این طرح‌ها دوباره به ما یادآوری می‌شود که داشتن خلاقیت و جسارت در تغییر استایل هرچند که فقط با یک طرح کوچک مانند گل‌های ریز روی جین باشد می‌تواند تغییر زیادی در پر رنگ شدن استایل و همچنین جذاب‌تر شدن آن بشود. پس این تابستان با کنار گذاشتن کلیشه‌ها با خیالی آسوده به سراغ رنگ‌ها و طرح‌های تابستانی بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *