راهنمای خرید کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه

شاید در ظاهر، خرید کیف زنانه بسیار ساده به نظر بیاید. اما در واقع این‌گونه نیست. بانوان برای خرید این محصول باید نکاتی را مد نظر قرار دهند. گاهی اوقات ممکن است صرفاً به خاطر زیبا بودن ظاهر یک کیف اقدام به خرید آن کنند، در حالی که آن کیف به علت نداشتن سایز مناسب یا کارا نبودن، تا سال‌های سال در کمد خاک خواهد خورد. برای خرید کیف زنانه باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. رعایت این نکات منجر به خرید کیفی کارآمد و مناسب می‌شود. برندهای متفاوت، کیف‌های باکیفیت گوناگونی را بسته به نیاز مشتریان طراحی و تولید می‌کنند. البته کیف‌های فیک نیز در بازار طرف‌داران ویژه‌ای پیدا کردند. البته این قضیه به خاطر قیمت اقتصادی کیف‌های فیک است. بانوان به راحتی می‌توانند با انتخاب یک کیف مناسب حتی نقص‌های بدنی خود را بپوشانند. یکی از برندهای مشهور برای تبلیغ نوع خاصی از کیف، آن را به دست یکی از ستاره‌های سینما داد. این ستاره هالیوودی برای پنهان کردن شکم برآمده خود و بارداری از این کیف استفاده کرد. همان‌طور که می‌بینید یک کیف علاوه بر زیباتر کردن استایل شما می‌تواند کارایی‌های بسیار گسترده‌ای داشته باشد. در این مقاله قصد داریم برای خرید کیف زنانه تا حد امکان شما را راهنمایی کنیم. اگر تصمیم به خرید کیف زنانه گرفته‌اید می‌توانید در ادامه ما را همراهی کنید.

راهنمای خرید کیف زنانه

نکات مهم در ارتباط با خرید کیف زنانه

فرم بدن

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید یک کیف زنانه باید به آن توجه کنید، شناخت کامل از فرم بدنتان است. افراد قد بلند و لاغر بهتر است کیف‌هایی با سایز بزرگ را انتخاب کنند. این افراد هر چقدر که کیف‌های کوچک زنانه را به دست بگیرند، قد بلندشان، بلندتر نشان داده می‌شود. برای آنکه کمی در نشان دادن قد آنها و لاغر بودن فرم بدنشان، تعادل پیش بیاید پیشنهاد می‌کنیم که این افراد از کوله‌پشتی‌های درشت یا کیف‌های سایز بزرگ استفاده کنند. در ارتباط با افراد قد کوتاه نیز برعکس این قضیه صدق می‌کند. یعنی افراد قدکوتاه بهتر است کیف‌هایی با سایز کوچک یا کیف‌های دستی را انتخاب کنند. همچنین کیف‌هایی که در اواسط آرنج قرار می‌گیرند و سایزی کوچک دارند برای این افراد بسیار مناسب هستند. البته بانوان قد کوتاه نباید کیف‌هایی که زنجیر بلند دارند و تا زیر قسمت کمر آنها می‌آیند را انتخاب کنند.؛ چرا که ممکن است در کوتاه نشان دادن قد آنها مؤثر باشد.

راهنمای خرید کیف زنانه

دوام کیف

هنگام خرید کیف زنانه باید به دوام و کیفیت آن دقت کنید. توجه به زیپ‌های کیف، نحوه دوخته شدن درزها و جنس کیف می‌تواند میزان دوام آن را تا حد زیادی مشخص کند. کیف‌هایی با پارچه‌های پاره شده یا پوسیده از قرار معلوم کیفیت پایینی دارند و مدت زمان زیادی برای شما کار نمی‌کنند. اگر کیف را برای اهدافی مانند دانشگاه مدرسه یا اداره می‌خواهید و قصد شما از خرید کیف استفاده طولانی مدت آن است، باید به دوام آن اهمیت ویژه‌ای بدهید. در خرید یک کیف بادوام نباید به دنبال قیمت پایین و اقتصادی بودن باشید، بلکه هر چقدر بابت یک کیف پول پرداخت کنید کیف با کیفیتی را دریافت خواهید کرد.

اندازه کیف

توجه به اندازه کیف از جمله نکاتی است که بانوان قبل از خرید کیف‌های زنانه باید به آن توجه کنند. اگر کیف را برای اهدافی مانند مسافرت‌های کوتاه بین شهری می‌خواهید باید کیف‌های سایز بزرگ را انتخاب کنید تا وسایل مورد نیاز برای یک سفر کوتاه در آن جای بگیرد. کیف‌های مناسب برای باشگاه و یا استخر نیز جزو کیف‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرند. در مقابل اگر کیفی را می‌خواهید که تنها گوشی موبایل، پول و وسایل کوچک باید در آن جای بگیرد، می‌توانید از کیف‌های سایز متوسط و سایز کوچک استفاده کنید. کیف‌های مهمانی نیز اغلب کیف‌های دستی و تزئین شده با سنگ و جواهرات هستند. همان‌طور که می‌دانید این کیف‌ها نیز جزو دسته کیف‌های سایز کوچک قرار می‌گیرند. پس برای آنکه از تصمیم خود برای خرید یک کیف مطمئن باشید، حتماً به سایز آن توجه کنید تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را به طور کامل در آن جای دهید.

راهنمای خرید کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه

رنگ کیف

شاید عده زیادی از شما نمی‌دانستید که رنگ کیف چقدر می‌تواند در زیباتر نشان دادن استایل شما تأثیر بگذارد. به طور مثال اگر شما استایلی از لباس‌های جین را پسندیده‌اید در کنار آن می‌توانید از کیف‌های جین و اسپرت با رنگ‌های روشن استفاده کنید. گاهی اوقات خرید اشتباه یک کیف با رنگ نامناسب ممکن است کل استایل شما را به هم بریزد و مجبور باشید یک استایل جدید را برای آنکه با رنگ کیف مطابقت داشته باشد، فراهم کنید. که در این صورت ممکن است هزینه زیادی را پای شما بگذارد. علاوه بر آن، رنگ کیف با هدف خرید آن ارتباط دارد. به طور مثال اگر می‌خواهید کیفی را برای دانشگاه یا اداره خریداری کنید، حتماً رنگ قرمز برای آن مناسب نیست و باید رنگ‌های تیره را انتخاب کنید.

سن افراد

قبل از خرید یک کیف زنانه باید به سن خودتان توجه کنید. سن افراد در خرید یک کیف تأثیرگذار است. حتماً می‌دانید کیفی که یک دختر نوجوان خریداری می‌کند با کیفی که یک زن مسن می‌خرد، کاملاً متفاوت است. این تفاوت کاملاً از رنگ و جنس کیف احساس می‌شود.

راهنمای خرید کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه

کارکرد

همان‌طور که در قبل نیز اشاره کردیم برای خرید یک کیف باید از قبل هدف خود را بدانید. به طور مثال اگر جزو افرادی هستید که اغلب در کوه و صحرا رفت و آمد می‌کنید، حتماً کیف شما باید زیپ‌های محکمی داشته باشد تا وسایل از درون آن به بیرون نریزد. اما اگر کیف را زیاد جابه‌جا نمی‌کنید حتی یک بند یا دکمه نیز برای آن کافی به نظر می‌رسد. علاوه بر مواردی که ذکر کردیم زیپ‌های محکم، می‌توانند از دزدیده شدن وسایل درون آن نیز جلوگیری کنند. پس برای امنیت کیف هم که شده به کارکرد آن توجه کنید.

قابلیت حمل

قابلیت حمل کیف‌های متفاوت با یکدیگر فرق می‌کند. به طور مثال اغلب کیف‌های پول به صورت دستی هستند و یا کوله‌پشتی‌ها روی کتف قرار می‌گیرند. ممکن است برخی از کیف‌ها دارای بند بلند و بند شانه‌ای یا بندهای دستی باشند. در هر صورت کیف باید به گونه‌ای باشد که حمل آن سختی را برای افراد ایجاد نکند. کیف‌های زنانه علاوه بر زیبا بودن باید قابلیت حمل آسان را نیز مهیا کنند.

سبک کیف

توجه به سبک کیف نیز از جمله مواردی است که قبل از خرید یک کیف زنانه باید به آن اهمیت داده شود. گاهی اوقات ممکن است شما یک کیف مد روز خریداری کنید. کیف‌های مد روز اغلب از تزئینات بسیار زیادی برخوردار هستند. کیف‌های مد روز بیشتر از چند ماه قابل استفاده نخواهند بود و بعد از مدت کوتاهی تبدیل به یک عضو ثابت در کمدها می‌شوند که ممکن است تا سال‌ها از آن استفاده نکنید. پس اگر صرفه‌جویی در هزینه برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، بهتر است از کیف‌های مد روز چشم‌پوشی کنید. در خرید کیف زنانه پیشنهاد می‌کنیم سبک‌های کلاسیک را انتخاب کنید.

راهنمای خرید کیف زنانه

راهنمای خرید کیف زنانه

نکات کلیدی در ارتباط با خرید کیف چرم

راهنمای خرید کیف زنانه

اگر قصد خرید یک کیف چرمی زنانه را دارید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. اولین نکته، قیمت کیف‌های چرمی زنانه است. احتمالاً می‌دانید که قیمت کیف‌های چرمی نسبت به کیف‌های ساده یا چرم‌های مصنوعی بیشتر است. علاوه بر آن، هر چقدر سطح چرم صاف‌تر باشد، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. چرم‌های دانه‌دار یک رو یا چرم‌های دانه‌دار کامل، از لحاظ قیمت متفاوت هستند. پس قبل از خرید یک کیف چرم باید به قیمت آن دقت کنید.

در ارتباط با خرید کیف‌های چرم زنانه باید به بوی چرم نیز دقت کنید. افرادی که از کیف و لباس‌های چرم استفاده می‌کنند، می‌دانند که چرم‌ها بوی خاصی دارند. هرچند که این بو با گذشت زمان کمتر خواهد شد و ممکن است برای عده زیادی ناخوشایند باشد. اما در هر صورت برای خرید یک کیف چرم، بوی آن می‌تواند نشانه‌های برای اصل بودن کیف باشد.

به طور معمول کیف‌های چرم زنانه به دلیل قیمت بالایی که دارند دارای ضمانت نامه هستند. اگر ضمانت نامه کتبی در ارتباط با کیفیت مورد نظر شما وجود نداشت، از فروشنده بخواهید که ضمانت لازم را به شما ارائه کند. در صورت ارائه ضمانت برای تعمیر یا تعویض می‌توانید کیف چرم زنانه مورد نظر خود را خریداری کنید.

راهنمای خرید کیف زنانه

نکات مهم بعد از خرید کیف زنانه

تا اینجای مقاله نکاتی را که لازم است قبل از خرید یک کیف زنانه بدانید را برایتان شرح دادیم. حتماً می‌دانید که بعد از خرید کیف نیز باید مراقبت‌هایی را از آن انجام دهید تا کیف شما با دوام، مستحکم و سالم باقی بماند. مراقبت کردن از کیف‌ها بخصوص کیف‌های چرمی اهمیت ویژه‌ای دارد. کیف‌های چرمی را باید دو یا سه مرتبه در سال به نرم کننده آغشته کنید. همچنین این کیف‌ها همواره باید سطح خشکی داشته باشند. پس در اثر مرطوب شدن حتماً آن را با استفاده از یک دستمال تمیز و نرم خشک کنید. واکس‌های متفاوتی برای کیف‌های چرم زنانه نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را خریداری کنید.

محل قرارگیری کیف در کمد بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سعی کنید کیف‌ها را روی هم در یک مکان کوچک انباشته نکنید؛ چرا که ممکن است ظاهر آنها تا حد زیادی آسیب ببیند. می‌توانید فضای مناسبی را از کمدتان برای قرارگیری کیف‌ها اختصاص دهید تا به طور جداگانه جای مخصوصی برای خود داشته باشد. در این صورت کیف‌ها برای مدت طولانی سالم می‌مانند.

راهنمای خرید کیف زنانه

همان‌طور که در قبل اشاره کردیم توجه به کیفیت زیپ کیف اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر کیفی را با یک زیپ باکیفیت خریداری کردید، این بدان معنی نیست که نیاز به مراقبت‌های لازم ندارد، بلکه مراقبت از زیپ کیف نیز حائز اهمیت است. هنگام باز و بسته کردن زیپ آن را تا انتها نیاورید. بلکه همیشه یک الی دو سانت فاصله بین زیپ و انتهای آن نگه دارید. گاهی اوقات می‌توانید از یک تکه صابون برای لیز شدن زیپ و باز و بسته شدن راحت آن استفاده کنید.

راهنمای خرید کیف زنانه

سخن آخر

تا اینجای مقاله سعی کردیم نکات لازم برای خرید کیف‌های زنانه را برای شما شرح دهیم. احتمالاً بعد از مطالعه این مقاله متوجه شده‌اید که چه کیفی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. فروشگاه‌های متعددی برای فروش کیف وجود دارد. شما می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و کیف مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین اگر قصد خرید کیف‌هایی با برند معتبر را دارید، می‌توانید به نمایندگی‌های فروش این کمپانی‌ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *