بهترین لوازم اکسسوری مردانه در سال 2018

همه ما می‌دانیم که لوازم جانبی به خوبی می‌تواند لباس افراد را به یک سبک کاملا متفاوت تبدیل کند تنها با این شرط که این لوازم به درستی انتخاب شود. در نتیجه انتخاب اکسسوری مردان یک سبک را از 0 به 100 خواهد رساند و به همین خاطر است که اغلب مردان از آن استفاده می‌کنند.

در واقع لوازم اکسسوری همان چیزی است که مکمل لباس بوده و در نتیجه لباس افراد را مناسب برای افراد خواهد کرد. اما این تنها یک قطعه از کل تیپ افراد را تشکیل می‌دهد و از طرفی با انتخاب اشتباه، اعتماد به نفس افراد را زیر سوال خواهد برود.

بسیاری از مردان اغلب از جواهرات یا اکسسوری کمتر استفاده می‌کنند و با آن راحت نیستند. شاید این به آن علت باشد که لوازم جانبی به اشتباه انتخاب می‌شود و اغلب تیپ و شخصیت یک فرد را زیر سوال می‌برد. در راهنمای زیر بهترین لوازم اکسسوری مردان در سال 2018 جمع آوری شده است که با رعایت نکات و ترفند‌های آن مردان می‌توانند انتخابی درست و جذابی را داشته باشند. با بپوش‌رو همراه باشید.

لوازم اکسسوری مردانه در سال 2018

این راهنما برای کمک به انتخاب بهترین لوازم اکسسوری و جانبی مردان تدوین شده است و در واقع به شما کمک می‌کند تا بتوانید چگونگی استفاده از این اکسسوری را دریابید.

دستبند

اگر تا کنون از دستبند استفاده نکرده‌اید، وقت آن است که شروع کنید. دستبند مردانه در حال حاضر در میان لوازم جانبی بسیار مهم تلقی می‌شود و در سال 2018 نیز انواع دستبند هنوز هم طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

ابتدا این سوال پیش می‌آید که سبک شخصی شما چیست؟ در واقع انتخاب سبک کلاسیک، رسمی و حتی خیابانی یا هر چیز دیگر در تعیین نوع دستبند اثر گذار است. دستبند‌های کاملی وجود دارد که متناسب با سبک افراد انتخاب می‌شود. به یاد داشته باشید که دستبند باید به عنوان یکی از جزئیات تیپ شما باشد و نه مرکز توجهات در لباس شما به حساب آید. در هر حال انتخاب یک دستبند مناسب در نهایت نگاه افراد را به تیپ شما متمایز خواهد کرد.

اگر یک کت تک یا کت و شلوار را روزانه می‌پوشید انتخاب یک دستبند فلزی و لوکس مانند زنجیر نقره‌ای یا دستبند نقره‌ای با جزئیات فلزی انتخاب خوبی خواهد بود. اما اگر کمد لباس شما بیشتر از لباس‌های راحتی و ساده تشکیل شده است احتمالا بهتر خواهد بود تا دستبندی جذاب‌تر را با رنگ مورد علاقه‌ی خود انتخاب کنید.

دستبند مردان برای سال 2018

دستبند‌های ارزان و با کیفیت را می‌توان برای تمام سبک‌های مردانه پیدا نمود. نکته‌ی مهم اینجاست که بسته به سبک دستبند شما می‌توانید فقط یک دستبند نازک و یا پهن را انتخاب کنید و قاعده این است که هر دستبندی که دوست دارید کاملا متناسب با مچ دست شما باشد.

همچنین انتخاب یک گروه فلزی همانند نقره یا طلا در مچ دست بهتر از ترکیبی از این فلزات است. همچنین تنها استفاده از یک دستبند در یک مچ دست بهتر از استفاده از آن برای هر دو مچ دست می‌باشد. ترجیحا بهتر است تنها برای یک دست خود از دستبند استفاده کنید.

ساعت

یکی از مطمئن‌ترین اکسسوری مردانه ساعت مچی است که هیچ گاه از مد نخواهد رفت. سبک ساعت در مچ دست شما شیوه زندگیتان را به دیگران نشان خواهد داد. بنابراین باید در هنگام انتخاب یک ساعت برای پوشیدن این نکته را در نظر گرفت.

بعضی از مردم دوست دارند که تنها یک ساعت خوب و با کیفیت داشته باشند تا بتوانند در هر زمان از آن استفاده کنند. برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند انتخاب و تنوع بیشتری در ساعت داشته باشند و بنابراین چندین ساعت مچی مختلف را خریداری می‌کنند تا بتوانند به صورت روزانه آن را جایگزین نمایند.

دو جنبه عمده وجود دارد که عمدتا در روند انتخاب ساعت مورد توجه قرار می‌گیرد. اولین آن انتخاب رایج‌ترین ساعت‌ها با طراحی بسیار ساده است چشم انداز این ساعت‌ها معمولا بی‌طرف بوده و ویژگی قابل توجه آن تنوع زیاد در این نوع ساعت‌ها می‌باشد. به همین خاطر است که اغلب ساعت‌های ساده با لباس‌های روزمره و کلاسیک ست می‌شود.

ساعت‌ ساده مردانه

ساعت‌های ساده برای تطبیق پذیری عالی هستند و آن‌ها با هر لباس و هر سبکی منطبق خواهند شد.

روند اصلی دیگری که شکل گرفته است در حال حاضر انتخاب ساعت‌های دقیق برند است. محبوبیت این ساعت‌ها در سال 2018 رشد قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. این ساعت‌ها اغلب بسیار لوکس هستند و به همین دلیل می‌توان آن را با یک کت و شلوار رسمی ست نمود.

ساعت اسکلت مردانه

ساعت‌های اسکلتی جزو گران‌ترین ساعت‌ها به شمار می‌روند و اغلب برای تیپ و لباس شما ارزش می‌آورند و لذا استفاده از یکی از آن‌ها در کلکسیون اکسسوری مردانه توصیه می‌شود.

نکته قابل توجه آن است که انتخاب ساعت همیشه مورد توجه بوده است و لذا توصیه می‌شود تا حداقل دو ساعت در لیست اکسسوری‌های مردانه وجود داشته باشد. یک ساعت معمولی برای استفاده‌ی روزمره از آن و یک ساعت شیک و گران قیمت‌تر برای موارد رسمی و جشن تا تیپ افراد را جذاب‌تر نماید.

لوازم اکسسوری کت و شلوار

در حال حاضر انتخاب یک کت و شلوار برای پوشیدن چندان هم ساده نیست و می‌بایست با لوازم اکسسوری و جانبی مختلفی از آن استفاده کرد.

منظور از لوازم اکسسوری همه‌ی لوازم مورد نیاز برای تکمیل تیپ افراد با یک کت و شلوار است که شامل کراوات، دکمه سر آستین، مربع جیب و غیره می‌گردد. این همان چیزی است که یک مرد باهوش برای استفاده بهتر از لباس‌هایش باید استفاده کند. اگر شما برای پوشیدن لوازم جانبی کت و شلوار نیاز به یک مجموعه‌ی خوب دارید بهتر است از مجموعه‌هایی که شامل تمام اکسسوری‌های مردانه است از جمله یک کراوات، مربع جیب و گیره کراوات و دکمه استفاده کنید. اما انتخاب همه‌ی این موارد به رنگ مشکی ساده یک اشتباه محض خواهد بود.

اگر سعی کنید تا رنگ‌های فوق العاده جذابی را در این انتخاب دخیل سازید مطمئنا انتخاب‌ها پیش روی شما گسترده‌تر خواهد بود. در ابتدا بهتر است از یک کراوات یا مربع جیب به رنگ روشن شروع کنید. همچنین ایجاد یک گره ویژه و فانتزی نیز می‌تواند تیپ شما را تغییر دهد.

نکات انتخاب لوازم اکسسوری کت و شلوار برای مردان

هنگام پوشیدن لوازم جانبی کت و شلوار با الگو‌های مختلف هیچگاه نباید رنگ کراوات را با مربع جیب یکسان انتخاب کرد. اگرچه در این انتخاب تطابق رنگ‌ها مهم است اما الگو‌های یک شکل و یکسان توصیه نمی‌شود. همچنین می‌توانید از لوازم جانبی کت و شلوار سیاه و سفید انتخاب کنید و تنها باید بالعکس رنگ کت و شلوار انتخاب شود.

حلقه

همه مردان با یک دیدگاه به انتخاب انگشتر نگاه نمی‌کنند و در واقع بسیاری از مردان عقیده دارند که تنها حلقه‌ای که یک مرد باید بپوشد حلقه‌ی عروسی یا ازدواج است. خوشبختانه همه چیز به تازگی تغییر کرده است و مردان به دنبال انگشتر‌های مطابق مد هستند.

انتخاب انگشتر مردانه مد شده در سال 2018 یک انتخاب جسورانه می‌باشد که بسیاری از افراد ابتدا آن را انتخاب کرده و دیگران نیز شجاعت پیروی از آن را می‌گیرند.

امروزه بسیاری از مردان از انگشتر‌های مختلفی متناسب با سبک و استایل خود استفاده می‌کنند. گزینه‌های مختلفی برای هر سبک وجود دارد که می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب برای مردان داشته باشد و تنها باید عمیق‌تر انتخاب این اکسسوری را برای مردان در نظر گرفت.

نکات انتخاب حلقه مردانه درجه یک

شما نمی‌توانید هر انگشتری را درون هر انگشت خود بکنید. همچنین انتخاب چندین انگشتر در کنار یکدیگر چندان جذاب نیست. بهتر است تنها از یک یا دو انگشتر استفاده کنید زیرا تعداد بیشتر از آن از جذابیت هر یک از انگشتران دیگر می‌کاهد.

عینک آفتابی

عینک آفتابی نیز یکی از اکسسوری‌های ضروری برای مردان به شمار می‌رود. عینک‌های آفتابی برای اولین بار جهت محافظت چشم‌ها از تمام اشعه‌های مضر خورشید ساخته شدند. اگرچه امروزه نیز عینک آفتابی از چشم‌ها مانند گذشته محافظت می‌کند اما این قطعه برای نشان دادن سبک شخصی افراد نیز به کار می‌رود. برخی از افراد به دنبال یک جفت عینک مناسب هستند تا بتوانند با آن به تیپ و حالت خود جذابیت بیشتری اضافه کنند. همچنین عینک آفتابی می‌بایست مطابق با استایل افراد انتخاب شود.

یک عینک آفتابی جزو لوازم اکسسوری بی‌نظیری است که باید روی آن سرمایه گذاری کرد. این بدان معنی نیست که باید پول زیادی برای آن بپردازید بلکه باید یک عینک آفتابی مناسب استایل و تیپ خود را انتخاب نمایید.

اگر مطمئن نیستید که کدام عینک آفتابی برای چهره شما مناسب‌تر است بهتر است راهنما‌های مختلف را در این باره بررسی و مطالعه نماید. استفاده از عینک آفتابی نقش مهمی در مراسمات مختلف دارد. برای مثال استفاده از یک عینک آفتابی در مهمانی و مراسم مختلف با یک عینک آفتابی روزمره تفاوت‌های زیادی دارد. این عینک‌ها را می‌توان در هر کجا به آسانی پیدا کرد.

اگر همه اصول در انتخاب عینک آفتابی رعایت شود انتخاب رنگ و بافت آن بسیار ساده خواهد بود و تنها کافیست تا از کیفیت آن مطمئن شد.

نکات انتخاب عینک آفتابی مردانه 2018

لنز‌های روشن ظاهری بهتر در زیر نور خورشید دارند و به همین خاطر است که در سال‌های اخیر بسیاری از برند‌ها از عینک آفتابی با شیشه‌های مشکی فاصله گرفته و به رنگ‌های مختلف و روشن‌تر روی آورده‌اند.

اگر شما به دنبال یک عینک مناسب هستید سعی کنید عینک روشن هماهنگ با چهره خود را انتخاب کنید. در این حالت عینک شما را در هر موقعیتی شاداب‌تر از همیشه نشان خواهد داد.

با شروع سال جدید بهتر است اکسسوری مردان نیز دوباره بازبینی شود. این بدان معنا نیست که باید دوباره انواع اکسسوری را مطابق با مد در سال 2018 خریداری کرد بلکه بهتر است سالم بودن آن‌ها را از نظر گذراند. همچنین انتخاب یک اکسسوری مناسب مقرون به صرفه می‌تواند سریع‌تر جایگزین شود و لذا بهتر است ابتدا این لوازم به صورت کامل بررسی شود و لوازم فرسوده را جدا نموده تا در سال جدید جایگزین گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *