با این 6 ترفند شخص مورد علاقه­‌ی خود را در اولین قرار تحت تاثیر قرار دهید!

با این 6 ترفند شخص مورد علاقه­‌ی خود را در اولین قرار تحت تاثیر قرار دهید!

اکثر آقایان در اولین قرار خود در مورد شیوه‌­ی لباس پوشیدن خود نگران هستند و همواره مشتاقند تا شریک خود را به بهترین شکل ممکن تحت تاثیر قرار دهند و همچنین از این نظر مورد تحسین مخاطب خود قرار بگیرند. البته این حقیقتی انکار ناپذیر است که بانوان به ظاهر و نحوه­ی لباس پوشیدن شما، توجه ویژه‌­ای دارند و شما می­توانید به راحتی با استایل مناسب شخصیت خود را بیشتر مورد توجه قرار دهید. حقیقت این است که آقایان شیک­ پوشی که به انتخاب لباس خود بسیار اهمیت می­دهند، توجه هر خانمی را جلب می­کنند. پس به شما توصیه می­کنیم در این قرار مهم حتما به استایل خود توجه کنید و برای اینکه شما را در این مورد راهنمایی کنیم سعی داشته‌ایم تا نکاتی را درباره ی لباس پوشیدن برای اولین قرار عاشقانه جمع‌­آوری کنیم. پس با ادامه­‌ی این مقاله ما را همراهی کنید.

1- به هیچ وجه شلوارهای خاکی رنگ نپوشید

اکثر آقایان، جین­های خاکی رنگ را برای اولین قرار خود با یک خانم انتخاب می‌­کنند. اما کارشناسان مد به شما توصیه می­‌نند که به هیچ عنوان از این رنگ شلوارها برای قرارهای خود استفاده نکنید. Bruce Pask صاحب مغازه‌ی Bergdorf Goodman و تهیه کننده‌ی مجله‌­ی مد آقایان می­گوید:

شلوارهای خاکی رنگ به هیچ‌­وجه جذاب نیستند. اما اگر اصرار به پوشیدن این رنگ شلوار دارید، شلوارهای جین خاکی گزینه‌­ی بهتری برای این قرارها هستند.

اگر هدف شما داشتن استایل روزانه، راحت و در عین حال جذاب است می­توانید از جین استفاده کنید. این روزها این نوع شلوارها به یکی از بهترین انتخاب­ها برای اولین قرارهای عاشقانه تبدیل شده و بسیار پرطرفدار هستند. اما به خاطر داشته باشید اگر قرار است به یک رستوران مجلل بروید، بهتر است از پوشیدن شلوار جین صرف نظر کنید. پیشنهاد ما به شما این است که یک دست جین خاکی را به همراه تیشرت­ و یا بلوز­های رسمی تر بپوشید.

2- با اضافه کردن کمی رنگ به استایل‌تان به آن جان ببخشید

با اضافه کردن کمی رنگ استایل شما تغییر ویژه­‌ای خواهد داشت. اکثر آقایان عقیده دارند که استایل تک رنگ مشکی جذابیت آن­ها را دو چندان می­کند اما باید بدانید با اینکار قطعا قرار اول شما به قرار آخر تبدیل خواهد شد! استایلی که به طور کل مشکی باشد، کمی غم­انگیز به نظر می­رسد مگر اینکه شما و پارت‌نرتان هردو به این نوع استایل علاقه­مند باشید. همچنین داشتن استایلی که فقط رنگ­های خنثی در آن دخیل باشند نیز ممکن است کمی­ کسل کننده به نظر برسد. در انتخاب و ترکیب رنگ­ها با یک دیگر هوشمندانه عمل کنید. برای مثال پوشیدن بلوز سبز تیره یا بلوطی مایل به قرمز به همراه کت یا پلیور لاجوردی ترکیب جذابی را به وجود خواهد آورد. به همین ترتیب می‌توانید طبق سلیقه‌­ی خود از جین آبی یا زیتونی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید رنگ­های مکمل بهترین انتخاب برای استایل شما خواهند بود.

3- لباس­های راه راه نپوشید

اگر می­خواهید پارتنر خود را تحت تاثیر قرار دهید به هیچ‌­وجه لباس راه راه نپوشید. با این کار فقط شانس قرار مجدد را از خود خواهید گرفت. این طرح در واقع به دلیل کلیشه‌­ای بودن ممکن است مخاطب را خسته کند پس توصیه­‌ی ما به شما که طرفدار پوشیدن لباس­های طرحدار در اولین قرار عاشقانه هستید این است که طرح­هایی با الگو­های ظریف­تر را برای لباس خود انتخاب کنید. برای مثال پوشیدن یک بلوز ساده با طرح­‌های مینیمال به همراه یک کت انتخاب خوبی خواهد بود.

 

4- انتخاب کفش

تا اینجا با نکاتی که مربوط به کلیات استایل بود، آشنا شدید. سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که برای کفش چه مدلی را باید مد نظر قرار بدهیم؟

به محض وارد شدن به مکان مورد نظر علاوه بر نوع لباس پوشیدن، خانم­ها معمولا به کفش­هایتان نیز دقت می­کنند، پس باید در انتخاب این مورد نیز بسیار محتاطانه قدم بردارید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی شما شود زیرا ما برای این مورد نیز پیشنهادات خوبی برای شما داریم. شما می­‌توانید به راحتی کفش­ه‌ایی که برای محل کار میپوشید را برای اولین قرار عاشقانه‌­ی خود نیز استفاده کنید. حتی پوشیدن کتانی به همراه شلوار جین نیز می­تواند گزینه‌­ی خوبی باشد، پس در عین حال که باید نسبت به این موضوع دقت کنید، خیلی جای نگرانی نیست. هدف اصلی این است که حالت کلی استایل شما برای اولین قرار عاشقانه، عالی و جذاب به نظر برسد. سعی کنید قبل از پوشیدن کفش­هایتان آن­ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا لکه­ای روی آن دیده نشود. در صورت مشاهده‌­ی لک و غبار سعی کنید با یک پولیش ساده آن را از بین ببرید. جالب است که بدانید خانم­ها به مردانی که کفش­های تمیز و پولیش زده‌­ای پوشیده باشند، بیشتر اعتماد می­کنند!

5- به جزئیات توجه داشته باشید

هر مردی را دوست دارد تا به دختر مورد علاقه‌­ی خود در اولین قرار ثابت کند که نسبت به بقیه‌­ی مردان برتری داشته و متفاوت است. خب باید بدانید این کار بدون توجه به جزئیات امکان پذیر نیست. به خاطر داشته باشید که قبل از اینکه حتی مکالمه­ای بین شما صورت بگیرید، استایل و لباس شما بیانگر شخصیت شما نزد فرد مقابل خواهد بود، پس باید به آن توجه داشته باشید. برای نمونه هرگز نباید جوراب­‌هایی که می­پوشید را دست کم بگیرید. ممکن است با خود فکر کنید که کسی آن­ها را نمی­‌بیند یا متوجه‌­ی آن­ها نیست، اما کاملا اشتباه می­کنید.

6- کلید موفقیت

سعی کنید تا حد ممکن آرام و خونسرد باشید. مطمئنا در اولین قرار طرف مقابلتان نیز به اندازه‌­ی شما نگران و مضطرب خواهد بود. بنابراین اگر تصادفا با جوراب­های سفید باشگاهتان نیز به سر قرار رفتید و یا مواردی از این دسته برای شما رخ داد، تا زمانی که توجه وی را جلب کرده‌­اید احتمال اینکه به آن توجه کند صفر است. پس سعی کنید در اولین برخورد و قرار دونفره خوشرو، بذله گو، دوست داشتنی و با اعتماد به نفس باشید. این موارد مهمترین نکاتی هستند که برای ادامه­‌ی این قرار به آن­ها احتیاج دارید. با نوع استایل و لباس­های خود راحت باشید و اعتماد به نفس را فراموش نکنید، این دو نکته باعث می­شوند تا شما بتوانید در اولین قرار عاشقانه نهایت تاثیر مثبت را در شخص مقابل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *